INFORMACE SVATBY ZÁMEK ZALUŽANY
Plánování svatby
- domluva termínu mailem nebo telefonicky, kontakty jsou uvedené zde
- návštěva OÚ Zalužany, potřebné formality vyřizuje paní matrikářka Kuchtová, kontakt na úvodní stránce v rubrice matrika, poplatek 1000 kč za obřad v prostorách mimo státem stanovenou místnost je splatný na obecním úřadě
- v celkové ceně služeb jsou zahrnuty prostory, přípitek šampaňským, květinová výzdoba v salónku, reprodukovaná hudba k obřadu a další, viz specifikace v sekci Ceník
- Lze dodat vlastní CD, vhodné jsou alespoň 3 skladby, první na nástup, druhá k obřadu a třetí ke gratulacím, nabízíme klavírní doprovod za příplatek
- rezervace je provedena po zaplacení zálohy 2 000 Kč
- doplatek je splatný nejpozději 30 dní před obřadem na uvedený účet, dle stanoveného klíče (úvodní stránka v rubrice ceník)
- ve vstupní hale servírujeme občerstvení po obřadu: nealkoholické nápoje, víno, kávu a čaj.
- v zahradě lze umístit vyzdobený svatební oblouk, cena 1 000 Kč
Průběh svatby
- příjezd na svatbu cca 15 minut před obřadem
- k zámku mohou vjet pouze 4 vozidla, ostatní parkují před zámkem
- nezapomeňte občanské průkazy snoubenců a svědků, prstýnky
- na obřad se svatebčané usadí v salónku
- k obřadu nastupují pouze ženich a nevěsta s doprovodem, svědci, družičky
- obřad trvá cca 25 minut
- focení v zámku cca 15 minut, venku cca 30 minut
- prostory před zámkem je nutné uvolnit do hodiny od příjezdu
- focení v zahradě lze ještě prodloužit o dalších 30 minut, až nastoupí k obřadu následující svatba
- v případě pronájmu sálu pro slavnostní hostinu se nekoná další svatba
- prostory zámku jsou důrazně nekuřácké
- do areálu je umožněn vjezd čtyřem vozům maximálně, ostatní vozy mohou parkovat na prostranství před zámkem (tj. cca 100-150m od samotné svatební místnosti)
- není možné házení konfet a rýže ani v zámku, ani na nádvoří