INFORMACE SVATBY ZÁMEK ZALUŽANY

Plánování svatby

  • domluva termínu mailem nebo telefonicky, kontakty jsou uvedené zde
  • návštěva OÚ Zalužany, potřebné formality vyřizuje paní matrikářka Kuchtová, kontakt na úvodní stránce v rubrice matrika, poplatek 1000 kč za obřad v prostorách mimo státem stanovenou místnost je splatný na obecním úřadě
  • v celkové ceně služeb jsou zahrnuty prostory, přípitek šampaňským, květinová výzdoba v salónku, reprodukovaná hudba k obřadu a další, viz specifikace v sekci Ceník
  • Lze dodat vlastní CD, vhodné jsou alespoň 3 skladby, první na nástup, druhá k obřadu a třetí ke gratulacím, nabízíme klavírní doprovod za příplatek
  • rezervace je provedena po zaplacení zálohy 2 000 Kč
  • doplatek je splatný nejpozději 30 dní před obřadem na uvedený účet, dle stanoveného klíče (úvodní stránka v rubrice ceník)
  • ve vstupní hale servírujeme občerstvení po obřadu: nealkoholické nápoje, víno, kávu a čaj.
  • v zahradě lze umístit vyzdobený svatební oblouk, cena 1 000 Kč

Průběh svatby

  • příjezd na svatbu cca 15 minut před obřadem
  • k zámku mohou vjet pouze 4 vozidla, ostatní parkují před zámkem
  • nezapomeňte občanské průkazy snoubenců a svědků, prstýnky
  • na obřad se svatebčané usadí v salónku
  • k obřadu nastupují pouze ženich a nevěsta s doprovodem, svědci, družičky
  • obřad trvá cca 25 minut
  • focení v zámku cca 15 minut, venku cca 30 minut
  • prostory před zámkem je nutné uvolnit do hodiny od příjezdu
  • focení v zahradě lze ještě prodloužit o dalších 30 minut, až nastoupí k obřadu následující svatba
  • v případě pronájmu sálu pro slavnostní hostinu se nekoná další svatba
  • prostory zámku  jsou důrazně nekuřácké 
  • do areálu je umožněn vjezd čtyřem vozům maximálně, ostatní vozy mohou parkovat na prostranství před zámkem (tj. cca 100-150m od samotné svatební místnosti)
  • není možné házení konfet a rýže ani v zámku, ani na nádvoří